مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-10سياسي

وقتی سمنانی ها در ارتفاعات «گوجار» 38 شهید دادند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: رزمندگان دلیر این استان در عملیات بیت المقدس 3 در ارتفاعات گوجار با تقدیم 38 شهید برگ زرینی را در تاریخ دفاع مقدس ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سال 1400 که با حضور مدیران کارگروه های تخصصی و فرمانداران شهرستان ها برگزار شد، با بیان اینکه در این ماه روزهای بزرگی را در پیش رو داریم، اظهار کرد: 19 اسفندماه، سالروز عملیات بدر، یکی از عملیات های بود که دشمن سنگین ترین پاتک ها را انجام داد و رزمندگان ما در این عملیات عاشورایی جنگیدند و استان سمنان 167 شهید را تقدیم اسلام انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه 20 اسفند روز ملی راهیان نور است، افزود: اردوی راهیان نور بزرگ ترین و مؤثرترین و گسترده ترین فعالیت فرهنگی کشور است که آثار و برکات فراوانی برای نسل جوان ما به همراه خواهد داشت.

سلامی ادامه داد: دستورالعمل روز ملی راهیان نور روز گذشته توسط استاندار به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در سطح شهرها و دستگاه ها، صدور بیانیه، برگزاری مراسم بزرگداشت در سطح شهرستان و تجلیل از دست اندرکاران راهیان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سمنانی ها در ارتفاعات «گوجار» 38 شهید دادند

وقتی سمنانی ها در ارتفاعات «گوجار» 38 شهید دادند