مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-10اجتماعي

ارتقاء کیفیت آموزشگاه های کارگاهی سیاست اصلی آموزش و پرورش


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ارتقاءکیفیت آموزشگاه های کارگاهی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش است.

- ایسنا/همدان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ارتقاءکیفیت آموزشگاه های کارگاهی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ احمد آقا محمدی در نشست پایانی گروه ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: ارزیابی شاخص های متوسطه به مدارس ارسال شده و باید در سطح مدارس اجرایی شود.

وی افزود: همه ما مجری برنامه های آموزشی هستیم و اجرای کامل برنامه های درسی مورد انتظار بوده و در محتوای دروس دقت نظر باید صورت پذیرد.

آقا محمدی تصریح کرد: در هنرستان ها تجهیزات مازاد و بلا استفاده باید به هنرستان های دیگر منتقل شود و نگه داشت تجهیزات با توجه به هزینه های سنگین مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد.

وی گفت: خط قرمز ما پوشش تحصیلی دانش آموزان است و در این زمینه مدیران هنرستان ها و دبیرستان ها باید مراقبت ویژه ای داشته باشند و کیفیت آموزشگاه های کارگاهی باید مد نظر قرار گیرد و دانش آموزان را به سمت رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای سوق دهیم تا بتوانیم بازار کار مناسبی را ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء کیفیت آموزشگاه های کارگاهی سیاست اصلی آموزش و پرورش

ارتقاء کیفیت آموزشگاه های کارگاهی سیاست اصلی آموزش و پرورش