مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-10سياسي

ضرورت عملی شدن راه اندازی بنیاد سبد جمال


بنیاد سیدجمال در سال 88  تاییدیه خود را از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفت اما تاکنون  هیچ کاری  انجام  نشده  و انتظار است این بنیاد به صورت عملی برقرار شود  تا به واسطه آن بتوان  سیدجمال را به عنوان یک چهره جهانی بیش از پیش معرفی کرد.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: بنیاد سیدجمال در سال 88  تاییدیه خود را از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفت اما تاکنون  هیچ کاری  انجام  نشده  و انتظار است این بنیاد به صورت عملی برقرار شود  تا به واسطه آن بتوان  سیدجمال را به عنوان یک چهره جهانی بیش از پیش معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد روز پنج شنبه 19 اسفند ماه در کنگره بزرگداشت علامه شهید سیدجمال الدین اسدآبادی که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد که با حضور مسئولین استانی، شهرستان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم دیار سیدجمال برگزار شد، اظهار کرد: سید جمال الدین اسدآبادی افتخاری از افتخارات جهان اسلام است.

حسینی مجد با بیان اینکه 83 سند و عکس اقوام سید جمال الدین و حضور آن ها در این شهر، اسدآبادی بودن ایشان را تایید می کند، گفت: این انسان شایسته الگویی به تمام معنا برای طلاب و فضلا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت عملی شدن راه اندازی بنیاد سبد جمال

ضرورت عملی شدن راه اندازی بنیاد سبد جمال