مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-10سياسي

راهکارهای توسعه مازندران از نگاه یک کارشناس


یک کارشناس و پژوهشگر اقتصاد توسعه و سیاست، راهکارهای توسعه مازندران را اجرای سند آمایش سرزمینی و نیز انتخاب و انتصاب صحیح مدیران کارآمد دانست.

- مهدی بشارتده در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از اینکه تاکنون عملکرد دولت جدید مطابق با شعارهای آن نبوده و در همان مسیر ریل گذاری شده گذشته حرکت می کند اظهار کرد: بر این اساس اتفاق مثبتی را شاهد نبوده ایم و انتظار می رفت از فرصت چندماهه که به دولت جدید داده شده عملکرد بهتری را شاهد باشیم اگرچه امیدواریم در آینده انتصابات آتی مثمرثمرتر باشد.

بشارتده با گلایه از حرکات نمایشی و برداشت اشتباه از مبحث مردمی بودن تصریح کرد: مردمی بودن به این معنی نیست که در بین مردم باشید ولی مشکل مردم حل نشود، شما بین مردم نباشید ولی مشکلات مردم را حل کنید بیشتر در ذهن مردم ماندگار خواهید بود.

وی با اشاره به اینکه مردم نیازمند حضور فیزیکی دولتمردان نیستند افزود: لازم نیست یک سری دستورات ضرب العجلی صادر و صرفا صورت مسئله حل شود ولی مسئله حل نشده باقی بماند؛ نمونه آن دستور اخیر استاندار مازندران برای حل مشکل زباله است گرچه چند روزی شاهد پاکسازی بودیم ولی این معضل ریشه ای حل نشده باقی مانده و همچنان شاهد آلودگی در سطح استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای توسعه مازندران از نگاه یک کارشناس

راهکارهای توسعه مازندران از نگاه یک کارشناس