مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-10سياسي

راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی پیش از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی مقابل مرکزی فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و گفتمان سازی با محوریت ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است و برگزاری راهیان نور در تقویت نشاط اجتماعی و معنویت در بین جوانان بسیار موثر است.

وی افزود: راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی و تربیت سفیران فرهنگی در حوزه جهاد و شهادت است و تربیت نیرو در حوزه دفاع مقدس در گام دوم اهمیت بسیاری دارد و اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب در این راستا است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در راستای برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور قرارگاه تخصصی راهیان نور استان مرکزی با حضور کلیه یگان های نظامی و انتظامی و دستگاه های اجرایی تشکیل شده و کلیه مسائل از قبیل شیوه برگزاری، نظارت ها، محتویات و سایر مسائل در این قرارگاه بررسی می شود و از ظرفیت های ستاد کنگره شهدای استان در این راستا استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد

راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد