مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-10پزشكي

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در قم آغاز شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر لزوم تقویت واکسیناسیون سیار در استان از آغاز طرح خانه به خانه در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، صبح امروز اظهار داشت: به منظور ایمن سازی جامعه و جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا در سطح استان، طرح خانه به خانه با استفاده از ظرفیت 42مرکز خدمات جامع سلامت در سطح شهر و روستا از روز شنبه در قم اجرایی شده است.

  وی تصریح کرد: در ابتدا کارشناسان بهداشت در مراکز خدمات جامع سلامت با کمک و همراهی نیروهای داوطلب بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی با تمام کسانی که به هر دلیل واکسن تزریق نکرده اند، تماس گرفته و با ایجاد اعتماد، فرد مورد نظر را متقاعد کرده و در ادامه تیم های سیار واکسیناسیون که شامل مراقبین سلامت مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت هستند با مراجعه به درب منزل فرد، اقدام به تزریق واکسن می کنند.

محبی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح دسترسی آسان تر افراد و همچنین ارتقای میزان واکسیناسیون در سطح استان است، گفت: طرح خانه به خانه شامل سالمندان و  آن دسته از افرادی می شود که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند و یا هنوز اقدام به تزریق واکسن نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در قم آغاز شد

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در قم آغاز شد