مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-10اقتصادي

بانک ها نباید با جهت دهی منابع سلیقه ای عمل کنند


استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توزیع صحیح منابع در راستای توسعه استان، گفت: بانک ها نباید با جهت دهی به منابع سلیقه ای عمل کنند.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان بر توزیع عادلانه و صحیح منابع در استان تأکید و اظهار کرد: توزیع صحیح منابع در راستای توسعه استان گیلان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بانک ها نباید با جهت دهی به منابع سلیقه ای عمل کنند، تأکید کرد: میدانی از پروژه ها بازدید و روند انجام تعهدات اشتغال را بررسی می کنم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در صورت عدم تحقق اشتغال تعهد شده، بانک ها موظف هستند یارانه تسهیلات اعطایی را حذف و آن را با سود 18 درصد محاسبه کنند، ادامه داد: باید قاطعانه عمل شود در غیر این صورت اتفاقات گذشته تکرار می شود.

وی با تأکید بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات رونق تولید، تصریح کرد: طرح هایی از سوی وزارتخانه ها به دستگاه های اجرایی معرفی شده که باید با سرعت عمل اجرایی شود.

عباسی با بیان اینکه هیچ گونه کم کاری و تعلل در اجرای پروژه های پذیرفتنی نیست، بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان بر عملکرد دستگاه ها اجرایی نظارت می کنند.

وی همچنین به اعتبارات اختصاص یافته در سفر ماه گذشته رییس جمهور به استان گیلان اشاره و تأکید کرد: روند اجرای طرح ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها نباید با جهت دهی منابع سلیقه ای عمل کنند

بانک ها نباید با جهت دهی منابع سلیقه ای عمل کنند