مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-10اقتصادي

معادن مشکل دار کردستان از طریق ظرفیت های قانونی حمایت شوند


سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کردستان حمایت از واحدهای معدنی مشکل دار استان با استفاده از ظرفیت های قانونی در استان را ضروری دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان پیش از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای معادن استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از واحدهای راکد با استفاده از ظرفیت های قانونی و بازگرداندن آنها به چرخه تولید اقدام ارزشمندی بوده که زمینه احیای واحدهای راکد زیادی را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه برای احیای 174 واحد راکد صنعتی استان در کارگروه رفع موانع تولید برنامه ریزی شده است، افزود: بیشتر تمرکز روی واحدهای تولیدی است و انتظار داریم این رویه برای واحدهای معدنی هم انجام شود.

مهدی سیفی معاون امور معادن سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در قالب تبصره 3 ماده 6 قانون معادن، از دارندگان پروانه اکتشاف به استثنای مالک یا مالکان شخصی در ملک خود مبلغی دریافت می شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون موافقت با توقف مالیات بهره برداری موضوع ماده 53 آیین نامه اجرایی قانون معادن برای موارد رکود بازار به تشخیص شورای معادن و خارج از ید بهره بردار حداکثر به میزان 3 سال مالیات از آها اخذ نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن مشکل دار کردستان از طریق ظرفیت های قانونی حمایت شوند

معادن مشکل دار کردستان از طریق ظرفیت های قانونی حمایت شوند