مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-10سياسي

گزارش انتصابات در دولت به زودی تقدیم رییس جمهور می شود


رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: بازرسی ویژه رییس جمهور درحال پیگیری انتصابات در دولت است و به زودی گزارش آن تقدیم رییس جمهور خواهد شد و اگر تخلفی صورت گیرد با آن برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور، صبح امروز پنجشنبه در همایش مقابله با فساد موسسه دیده بان شفافیت و عدالت، اظهار داشت: یکی از نظارت های مهم نظارت های مردمی و همگانی است که این مورد هم در نصایح بزرگان و ائمه دیده می شود یعنی مردم باید بر حاکمان خودشان نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به اصول 12 گانه ای ابلاغیه رییس جمهور، ادامه داد: یکی از مهمترین اصول، شفافیت است هر کجا شفافیت باشد فسادی رخ نخواهد داد، حتی برای مبارزه با فساد هم نیازمند رعایت شفافیت است.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: در چند ماه اخیر مکاتباتی با دستگاه های اجرایی انجام شده است که یکی از این اقدامات درخواست شفاف شدن حقوق و مزایای کارکنان دولت است.

در این راستا یا به تمام وزارتخانه ها ابلاغ شده که تمام داده های غیرمحرمانه خود را در دسترس عموم بگذارند و برای هر دستگاهی سرباز زد تعقیب قضایی دیده شده است.

درویشان با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش ها در کشور بانک ها هستند، تصریح کرد: زمانی که فساد دنبال می شود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش انتصابات در دولت به زودی تقدیم رییس جمهور می شود

گزارش انتصابات در دولت به زودی تقدیم رییس جمهور می شود