مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-10ورزشي

مستطیل قرمز گویای مظلومیت مردم ایلام در جنگ است/جهاد تبیین مسئله فوری کشور


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: براساس تاکیدات رهبری جهاد تبیین، مهمترین و فوری ترین مساله امروز کشور است و همه دستگاه ها و متولیان فرهنگی وظیفه دارند که با تمام توان خود در این راستا تلاش کنند.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: براساس تاکیدات رهبری جهاد تبیین، مهمترین و فوری ترین مساله امروز کشور است و همه دستگاه ها و متولیان فرهنگی وظیفه دارند که با تمام توان خود در این راستا تلاش کنند.

سردار جمال شاکرمی در حاشیه بازدید از فیلم سینمایی مستطیل قرمز در سینمای شهر ایلام اظهار کرد: فیلم سینمایی مستطیل قرمز که با روایتی هنرمندانه حادثه تلخ بمباران زمین فوتبال چوار را به تصویر کشیده است، بخوبی توانسته است که روحیه سلحشوری و مقاومت مردم ایلام در جنگ تحمیلی را به مخاطبان نشان دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندکاران کنگره شهدای استان ایلام و تاکید ایشان بر لزوم معرفی این حادثه در ابعاد جهانی، افزود: انتظار می رود متولیان حوزه فرهنگ و هنر در قالب های مختلف هنری و فرهنگی نسبت تولید محصولات فاخر در حوزه جغرافیایی دفاع مقدس استان ایلام اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستطیل قرمز گویای مظلومیت مردم ایلام در جنگ است/جهاد تبیین مسئله فوری کشور

مستطیل قرمز گویای مظلومیت مردم ایلام در جنگ است/جهاد تبیین مسئله فوری کشور