مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-10اقتصادي

تهیه اطلس سرمایه گذاری کرمانشاه ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای کاهش نرخ بیکاری استان، تسهیل سرمایه گذاری، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در اولویت برنامه های استان قرار گرفته است.

- بهزاد باباخانی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان از پیگیری تهیه نقشه و اطلس سرمایه گذاری استان برای معرفی اولویت های سرمایه گذاری در مناطق و شهرستانها به متقاضیان خبر داد و اظهار داشت: برای این کار تمامی دستگاه های مرتبط ظرف مدت یک هفته باید اطلاعات زمین های صنعتی، کشاورزی، منابع ملی و مستثنیات قابل واگذاری، میزان منابع آب، برق و گاز، محدوده های حفاظت شده زیست محیطی و میراث فرهنگی و نظامی و .

را احصاء کنند تا بتوانیم اطلس سرمایه گذاری استان را تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری در استان استقبال می کنیم، گفت: در استان آمادگی کامل برای حمایت از طرح های سرمایه گذاری خارجی و داخلی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای جذب سرمایه گذاران، افزود: معافیت مالیاتی 20 ساله در یازده شهرستان استان کرمانشاه جذابیت مهمی برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه از آمادگی سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری در صنعت فولاد استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اطلس سرمایه گذاری کرمانشاه ضروری است

تهیه اطلس سرمایه گذاری کرمانشاه ضروری است