مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-10حوادث

دستگیری 8 متهم عرضه کننده موادمحترقه/ تذکر، اخطار و پلمب 246 واحد صنفی


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از تذکر، اخطار و دستور پلمب به246 واحدصنفی به علت عرضه و فروش مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس امنیت عمومی از کشف بیش از 180هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در 24 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

 سرهنگ پیام کاویانی در بیان جزییات این خبر گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه حوادث چهارشنبه آخر سال، تیم های مختلف این پلیس از واحدهای صنفی مربوط بازرسی کرده و موفق شدند در 24 ساعت گذشته 188 هزار و 983 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و همچنین 2 کلیو و 500 گرم اکلیل سرنج کشف کنند.

این مقام انتظامی به ارزش ریالی کالاهای کشف شده اشاره و اعلام داشت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را قریب به 2 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد : در این عملیات به 223 واحد صنفی تذکر داده شد و 20 واحد صنفی ابلاغ اخطاریه پلمب دریافت کرده و همچنین 3 واحد صنفی با هماهنگی قضایی پلمب شد.

سرهنگ کاویانی به دستگیری 8 متهم که به تجمیع و توزیع و تولید مواد محترقه غیر مجاز می پرداختند اشاره کرد و تاکید کرد: پلیس با آماده باش کامل در شب چهار شنبه آخر سال در کنار مردم خواهد بود و افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و با رفتار های هنجار شکنانه برای نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 8 متهم عرضه کننده موادمحترقه/ تذکر، اخطار و پلمب 246 واحد صنفی

دستگیری 8 متهم عرضه کننده موادمحترقه/ تذکر، اخطار و پلمب 246 واحد صنفی