مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-10اجتماعي

کمبود محیط بان و امکانات پایش در محیط زیست کهگیلویه


محیط زیست شهرستان نیروی محیط بان و امکانات کافی برای پایش و حفاظت در اختیار ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی امروز در دیدار مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه به رویکرد مشارکت مردم در مدیریت حفظ محیط زیست تأکید کرد.

فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: حرکت به سمت حفاظت محلی و مردمی راهکار موثری است تا مردم در حفاظت و حراست از نعمت های بزرگ طبیعت و مناطق حفاظت شده در شهرستان ایفای نقش کنند.

وی  با اعلام حمایت از این رویکرد اضافه کرد: طبیعی است ظرفیت های دولتی نمی تواند به تنهایی پاسخگوی حجم سنگین رسالت های موجود در حوزه حراست و حفاظت از محیط زیست باشد.

فرماندار کهگیلویه با بیان  اینکه دولت مدافع راهبرد مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در امور مختلف به ویژه محیط زیست است، تصریح کرد: در این مسیر باید  گروه های مردمی را با آمادگی بیشتری به این سمت هدایت کنیم.

وی اضافه کرد: تجارب در شهرستان حاکی از آن است که هر وقت به مردم رجوع کرده ایم آن ها برای کمک به دولت از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، و توسعه ظرفیت جامعه محلی تدبیری است که وقتی اجرایی شود با توجه به انگیزه و همراهی همیشگی مردم  منطقه قطعا نتایج درخشان تری نیز به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود محیط بان و امکانات پایش در محیط زیست کهگیلویه

کمبود محیط بان و امکانات پایش در محیط زیست کهگیلویه