مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-10سياسي

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود


رییس دانشکده فنی قاضی طباطبایی آذربایجان غربی گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشکده فنی قاضی طباطبایی آذربایجان غربی گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود.

سیروس یوسفی امروز 19 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، افزود: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت که بین دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور هرساله برگزار می شود، 22اسفند در ارومیه برگزار می شود.

رییس دانشکده قاضی طباطبایی آذربایجان غربی در خصوص محورهای این جشنواره نیز یاد آور شد: فعالیت خلاقانه، کار افرینی، شاخه انجمن برتر، نشریات و بخش ویژه از جمله محور های جشنواره حرکت است.

وی در خصوص هدف از برگزاری جشنواره نیز اظهار کرد: تشویق ایده های خلاق، ایجاد نشاط و انگیزه و ساماندهی دانشجویان برای زندگی سالم و سوق دادن طرح های خلاقانه دانشجویان به بازار کار و صنعت استان در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف احرای جشنواره حرکت است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره با محوریت دانشجویان و استاتید برگزار می شود، تصریح کرد: برای چهارمین جشنواره ملی حرکت 308 اثر به دبیر خانه ارسال و 29 اثر منتخب و به وزارت علوم برای ارزیابی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود