مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-10اقتصادي

سفارش ساخت کشتی 113 هزار تنی توسط شرکت نفتکش به شرکت های داخلی


مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از سفارش ساخت یک فروند کشتی نفتکش افرامکس به شرکت های داخلی در راستای برنامه های جدید این شرکت در حمایت از توان داخل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تحقق حمایت از داخل، پس از سال ها و در سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها سفارش ساخت یک فروند کشتی نفتکش افراماکس به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس در دستور کار و اجرا قرار گرفته است که قرارداد آن به زودی امضا خواهد شد.

عضو هیأت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، ظرفیت این کشتی نفتکش را 113 هزار تن اعلام کرد و گفت: طبق سفارش شرکت ملی نفتکش، این کشتی نفتکش، اولین کشتی دوگانه سوز ساخت داخل خواهد بود که با سوخت LNG و نفت کوره با سولفور کم (زیر نیم درصد) فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این نفتکش افرامکس که سازگار با محیط زیست و بر اساس آخرین استانداردهای سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) طراحی و ساخته می شود، با فاز سه شاخص طراحی راندمان انرژی (EEDI) مطابقت خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه با سفارش و ساخت این کشتی نفتکش شاهد اشتغالزایی چند هزار نفری در مجموعه صنایع کشتی سازی و رونق صنایع جانبی و وابسته به این صنعت خواهیم بود، افزود: امیدواریم با سفارش ساخت و همچنین تحویل به موقع این کشتی نفتکش، شاهد سفارشات ساخت بیشتری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارش ساخت کشتی 113 هزار تنی توسط شرکت نفتکش به شرکت های داخلی

سفارش ساخت کشتی 113 هزار تنی توسط شرکت نفتکش به شرکت های داخلی