مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-10سياسي

معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان به مسافران


معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: فرمانداران، شهرداران را مکلف کنند تا پیش از پایان سال، در ورودی شهرهای استان سمنان، تابلوی معرفی جاذبه های گردشگری نصب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون امور عمرانی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان که در سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه خدمات سفر و برای فراهم سازی سفر ایمن برای مسافران در استان، تمهیدات لازم اتخاذ شود و اقدامات در حال انجام است.

وی بیان کرد: فرمانداران، شهرداران را مکلف کنند تا پیش از پایان سال، در ورودی شهرهای استان سمنان، تابلوی معرفی جاذبه های گردشگری نصب شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: دستگاه های امدادی با توجه به افزایش ترددها در ایام نوروز 1401، آمادگی کامل را در دستور کار قرار دهند.

حمیدی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی در ایام نوروز سال جاری مساعدت های لازم را با راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای ارائه خدمات مطلوب، در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری دست فروشان در ورودی شهرها و زیباسازی ورودی ها انجام گرفته و دست فروشان به محل های در نظر گرفته شده برای استقرار انتقال داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان به مسافران

معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان به مسافران