مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-10سياسي

معرفی 26 اثر برگزیده در جشنواره حرکت


دبیرچهارمین جشنواره ملی حرکت دانشگاه های فنی و حرفه ای گفت: 308 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

- سلمانی امروز 19 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، افزود: 308 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده که نسبت به دوره سوم علیرغم اینکه جشنواره غیر حضوری بوده 20 اثر افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره 50 داور حضور داشتند که 25 داور از اساتید مراکز فنی وحرفه ای آذربایجان غربی بودند، تصریح کرد: در بحث داوری شاهد رشد چشمگیری بودیم بطوری که در دوره قبلی تنها 31 داور حضور داشتند و امسال تقریبا دوبرابر شده است.

سلمانی با اشاره به اینکه 183مرکز فنی و حرفه ای در کل کشور فعال هستند، اظهار کرد: آثاری که در این جشنواره برگزیده می شوند برای حضور در جشنواره های دیگر با حضور سایر دانشگاه ها به وزارت علوم ارسال می شود.

دبیر چهارمین جشنواره ملی حرکت دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه 26 اثر برگزیده در این دوره از جشنواره معرفی می شوند، خاطر نشان کرد: بیشترین آثار برگزیده با 11 اثر به مرکز شیراز و سپس به مراکز مشهد وگرگان با هرکدام با7 اثر تعلق دارد.

وی یادآور شد: در محورهای جشنواره نیز در انجمن برتر 7اثر،، فعالیت خلاقانه 5اثر، نشریه 3اثر، کار افرینی 4اثر، بخش ویژه 2اثر، اختراع 1اثر ، محتوای دیجیتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 26 اثر برگزیده در جشنواره حرکت

معرفی 26 اثر برگزیده در جشنواره حرکت