مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-10سياسي

سازمان تبلیغات یکی از کارآمدترین دستگاه های استان قزوین است


سازمان تبلیغات با اقداماتی همچون امام محله توانسته نقش به سزایی در پیشبرد وضعیت فرهنگی استان داشته باشد و باید آن را یکی از کارآمدترین دستگاه های استان دانست.

- محمدمهدی اعلایی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه جمع آوری منظم و مستمر معتادین متجاهر از مصوبات کارگروه مقابله و پیشگیری از مواد مخدر بوده است.

وی با بیان اینکه نظر تخصصی و اهتمام مدیران پروژه جمع آوری معتادین متجاهر را سرعت بخشیده است، عنوان کرد: مقابله با اعتیاد و ساماندهی معتادان متجاهر از اولویت های استان است این مسئول با بیان اینکه شاخصه های فرهنگی و اجتماعی در استان قزوین دارای مشکل است، تاکید کرد: آمارهای استان قزوین در حوزه های اجتماعی همچون قتل، کودک آزاری، اعتیاد، همسرآزاری، مصرف مشروبات الکلی و خودکشی نگران کننده است.

استاندار قزوین با اشاره به دستور اخیر رییس جمهور مبنی بر برخورد با فقر مطلق، افزود: کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان باید با همکاری انجمن های مردم نهاد و خیران در این راستا گام بردارد.

وی افزود: برای پرداختن به موضوعات اجتماعی نیاز به اولویت بندی است و حوزه هایی که فراگیری آسیب های اجتماعی بیشتری در استان دارند باید در اولویت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات یکی از کارآمدترین دستگاه های استان قزوین است

سازمان تبلیغات یکی از کارآمدترین دستگاه های استان قزوین است