مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-10دانش

افتتاح فاز دوم مرکز اسناد و پژوهش های ملی سید جمال اسدآبادی


با حضور وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری  فاز دوم مرکز اسناد و پژوهش های ملی سید جمال اسدآبادی در دانشگاه سید جمال افتتاح و راه اندازی شد.

- ایسنا/همدان با حضور وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری  فاز دوم مرکز اسناد و پژوهش های ملی سید جمال اسدآبادی در دانشگاه سید جمال افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در افتتاح این مرکز با بیان اینکه فاز اول مرکز در سال گذشته افتتاح شده است، اظهار کرد: مرکز اسناد سیدجمال پژوهی امروز یکی از جامع ترین، کاملترین و نفیس ترین مجموعه های سیدجمال پژوهی ایران بوده که در این مرکز تمامی اسناد چاپی، کتابی، رسانه ای و مقالات و هر آنچه که در بحث سیدجمال بوده از سال 1300 ه.

ش از دوران رضا شاه پهلوی تاکنون در آن گرد آوری شده است.

حسین مرادی مخلص در ادامه خاطر نشان کرد:این مرکز و مجموعه نفیس و جامع یکی از حلقه های گمشده ای بود که خیلی زودتر از آن باید راه اندازی می شد و امروز تحقق این حلقه مفقوده محقق شد.

رونمایی از شجره نامه سید جمال الدین اسدآبادی، رونمایی از غرفه سید جمال الدین اسدآبادی بنیان گذار و پدر علم روزنامه نگاری نوین در جهان اسلام و رونمایی از کتاب 403 قلم از دیگر مواردی بود که در دانشگاه سبد جمال با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز دوم مرکز اسناد و پژوهش های ملی سید جمال اسدآبادی

افتتاح فاز دوم مرکز اسناد و پژوهش های ملی سید جمال اسدآبادی