مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-10حوادث

انسداد محور هراز/ سقوط سنگ در کندوان حادثه آفرید


رییس پلیس راه مازندران از انسداد محور هراز به دلیل ایمن سازی و انجام عملیات کارگاه جاده ای خبر داد و گفت: این مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

- سرهنگ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: محور هراز از ساعت ظهر پنجشنبه تا اطلاع بعدی به دلیل و ایمن سازی مسیر و انجام عملیات کارگاه جاده ای در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شد و رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، می توانند از محور جایگزین سوادکوه و کندوان استفاده کنند.

به گفته سرهنگ جهان تاب رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی حتماً تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند و از عجله، شتاب بی مورد و حرکات مخاطره آمیز بپرهیزند.

رییس پلیس راه استان مازندران گفت: همچنین ر اثر سقوط سنگ بر روی خودروی سواری پژو پارس، که در حال تردد در محور کندوان محدوده سیاه بیشه بود 2 نفر جان باختند.

سرهنگ جهان تاب افزود: در این حادثه پدر خانواده و پسر 7 ساله اش در دم جان باختند و مادر و دختر خانواده مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان مازندران تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی و احتمال ریزش سنگ از کوه، رانندگان از تردد بی مورد در جاده ها خودداری کنند و به هیچ عنوان در حاشیه جاده های کوهستانی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد محور هراز/ سقوط سنگ در کندوان حادثه آفرید

انسداد محور هراز/ سقوط سنگ در کندوان حادثه آفرید