مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-10سياسي

تاکید بر تقویت روحیه خدمت گذاری مطلوب به مردم


معاون سیاسی استانداری لرستان ضمن تاکید بر تقویت روحیه خدمت گذاری مطلوب به مردم، از تلاش برای تحقق این مهم در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ازنا، بهرام ستاری ظهر امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: این ارتباطات در راستای تقویت روحیه خدمت گذاری در شهرستان بسیار موثر است.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه امام جمعه در هر شهرستانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری جایگاهی است که می تواند نقش محوری در هماهنگی مسوولین شهر داشته باشد که خوشبختانه این مهم در شهرستان ازنا به خوبی محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه همه ما موظف به خدمت گذاری هستیم، افزود: در راستای تدابیری که نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی مقام معظم رهبری ترسیم شده، موظف به خدمت گذاری هستیم.

ستاری بیان داشت: برای نخستین بار در نظام جمهوری اسلامی دولتی آمده که دوگانگی را شاهد نیستیم، رییس قوه مجریه تبلوری از حاکمیت رهبری است و همان مشق را با وجود چالش ها دنبال می کند.

وی با بیان اینکه 3 عنصر می تواند ما در راستای این هدف به نتیچه مطلوب تری برای مردم برساند، گفت: هر چقدر عوامل اجرایی تحت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در قوای متعدد هماهنگی و رفتار صادقانه بیشتری با هم داشته باشند داشته باشند، قطعا نتیجه و عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تقویت روحیه خدمت گذاری مطلوب به مردم

تاکید بر تقویت روحیه خدمت گذاری مطلوب به مردم