مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-10اجتماعي

کرج محور گردشگری کشور است/ مهیای میزبانی از مسافران نوروزی هستیم


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اینکه کرج محور مواصلاتی بیش از 14 استان کشور است، گفت: این محور گردشگری پس از دو سال محدودیت سفر، - ایسنا/تهران معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اینکه کرج محور مواصلاتی بیش از 14 استان کشور است، گفت: این محور گردشگری پس از دو سال محدودیت سفر، در نوروز 1401 مهیای حضور گردشگران از سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غفور قاسم پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا، در نوروز 1401 محدودیت های سفر برداشته شده و مردم می توانند از طریق خودروهای شخصی خود به سفر بروند.

وی ادامه داد: کرج مرکز استان البرز نیز که محور عبور از 14 استان مواصلاتی در کشور است از مدت ها قبل مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مسیر تردد گردشگران در آزاد راه تهران - شمال و محور گردشگری کرج - چالوس می گذرد، اضافه کرد: ملاک کنترل مسافران نوروزی که با خودروی شخصی به سفر می روند، پلاک خودروها است و افراد باید در سامانه ایران من دوزهای واکسن خود ثبت کرده باشند تا با حفظ سلامت به سفر بروند.

قاسم پور گفت: ایستگاه های گردشگری در ورودی و خروجی کرج پیش بینی شده و تمهیدات لازم نیز جهت اسکان مسافران نوروزی در کرج تدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج محور گردشگری کشور است/ مهیای میزبانی از مسافران نوروزی هستیم

کرج محور گردشگری کشور است/ مهیای میزبانی از مسافران نوروزی هستیم