مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-10سياسي

نماینده مجلس: قانون تغییر ساعت رسمی کشور لغو نشده است


در روز سه شنبه هفته جاری گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار جلسه علنی نمایندگان قرار گرفت اما به دلیل رسیدگی به لایحه بودجه 1401 ، - نمایندگان فرصت بررسی این طرح را پیدا نکردند.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی تاکنون مصوبه ای درخصوص لغو قانون تغییر ساعت رسمی کشور از سال جدید نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا: ابوالفضل ابوترابی درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی به نقل از وی مبنی بر اینکه قانون تغییر ساعت رسمی کشور لغو شده و از سال 1401 ساعت قدیم و جدید وجود نخواهد داشت، بیان کرد: این مطلب که به نقل از بنده پخش شده است، صحیح نیست.

هنوز چیزی در مجلس درخصوص لغو قانون تغییر ساعت رسمی کشور به تصویب نمایندگان نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز سه شنبه هفته جاری گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار جلسه علنی نمایندگان قرار گرفت اما به دلیل رسیدگی به لایحه بودجه 1401 ، نمایندگان فرصت بررسی این طرح را پیدا نکردند.

بر اساس ماده واحده این طرح؛ از تاریخ ابلاغ این قانون، قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386/5/31 مجلس شورای اسلامی نسخ می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: قانون تغییر ساعت رسمی کشور لغو نشده است

نماینده مجلس: قانون تغییر ساعت رسمی کشور لغو نشده است