مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-10اقتصادي

صدای العطش در دامنه های سبلان زیبنده مردم نیست


شنیدن صدای العطش در دامنه های سبلان زیبنده مردم مشگین شهر نیست و باید تأمین منابع آب در شهرها و روستاها در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر پنجشنبه در دیدار مردمی در مسجد جامع مشگین شهر به ظرفیت های غنی معدنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید این ظرفیت ها تبدیل به ثروت شده و مردم منطقه از ثمرات و نتایج این معادن و صنایع فرآوری آن استفاده کنند.

وی با ابراز خرسندی از شکل گیری واحدهای فرآوری مواد معدنی در مشگین شهر و حرکت ارزشمند در این زمینه اظهار کرد: ما باید به فکر صادرات این محصولات با ارزش باشیم تا اشتغال و تولید ثروت برای منطقه به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: خداوند متعال نعمات زیادی را نصیب مردم مشگین شهر کرده که ما وظیفه داریم با ایجاد زیرساخت ها در این منطقه این نعمات و مواهب خدادادی را تبدیل به ثروت کرده و مردم این منطقه را از فقر و نداری نجات دهیم.

عاملی افزود: سال آینده تلاشمان بر این است تا با ایجاد زیرساخت های اساسی در حوزه راه و همچنین آب، برق و گاز سرمایه گذاران را مورد حمایت قرار داده و صنایع متنوعی را در این شهرستان راه اندازی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار ظرفیت عظیم معدنی، این شهرستان در توسعه صنایع تبدیلی به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای العطش در دامنه های سبلان زیبنده مردم نیست

صدای العطش در دامنه های سبلان زیبنده مردم نیست