مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-10سياسي

آیت الله ناصری: همه مسئولان و خانواده ها در امر ترویج نماز مسئولند


امام جمعه یزد با بیان این که نماز تنها ناجی انسان و تنها راه ارتباط با خداوند متعال است گفت: در دعوت جامعه به نماز همه مسئولند و باید به خوبی این وظیفه واجب خود را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در اجلاس سراسری نماز در حسینیه سفید اشکذر، با اشاره به شیوع کرونا و اتفاقاتی که این ویروس در جامعه به وجود آورده است، اظهار کرد: یکی از اتفاقاتی که رقم خورد، دور شدن مردم از مساجد، روضه ها و مراسم مذهبی است حتی در مدارس نیز اقامه نماز انجام نمی شود.

وی با اشاره به فاصله ای که بین نماز و برخی از جوانان و نوجوانان ایجاد شده است، افزود: معلمان و والدین باید به مقوله نماز نوجوانان و جوانان اهمیت قائل باشند زیرا اگر روحیه نماز در جامعه کمرنگ شود، ارتباط ما با خدا کمرنگ خواهد شد و از دریای رحمت الهی و عنایات و لطف خدا دور خواهیم شد.

امام جمعه یزد گفت: نماز ناجی انسان و راه ارتباط با خداست زیرا تنها در نماز است که چند بار از خدا درخواست می کنیم که خدا ما را به راه راست هدایت کند و اهدانا صراط المستقیم، دعای عظیمی است که در نماز از خدا درخواست می کنیم.

ناصری تصریح کرد: با هجمه های دشمن و اسلام ستیزی که به راه انداخته و هجمه هایی که برای از بین بردن معنویت در جامعه وارد می کند، اگر با خدا نباشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: همه مسئولان و خانواده ها در امر ترویج نماز مسئولند

آیت الله ناصری: همه مسئولان و خانواده ها در امر ترویج نماز مسئولند