مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-10بين الملل

استرالیا تعداد نیروهای دفاعی اش را حدودا 30 درصد افزایش می دهد


نخست وزیر استرالیا امروز (پنج شنبه) ضمن اعلام اینکه این کشور تا سال 2040 تعداد نیروهای دفاعی اش را حدودا 30 درصد افزایش خواهد داد، این اقدام را به عنوان بزرگ ترین بسیج نظامی استرالیا در دوران صلح توصیف کرد.

- نخست وزیر استرالیا امروز (پنج شنبه) ضمن اعلام اینکه این کشور تا سال 2040 تعداد نیروهای دفاعی اش را حدودا 30 درصد افزایش خواهد داد، این اقدام را به عنوان بزرگ ترین بسیج نظامی استرالیا در دوران صلح توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا در یک پادگان نظامی در بریزبن گفت: طی این 18 سال 18 هزار و 500 تن به نیروهای دفاعی اضافه می شوند و تعداد کل نیروهای دفاعی این کشور به 80 هزار تن خواهد رسید.

هزینه این اقدام 38 میلیارد دلار استرالیا (27 میلیارد دلار آمریکا) خواهد بود.

موریسیون که قرار است در مه سال جاری میلادی یک انتخابات پارلمانی اعلام کند، در کنفرانسی خبری گفت: این بزرگ ترین افزایش در تعداد نیروهای دفاعی مان در دوران صلح در تاریخ استرالیاست.

وی افزود: با توجه به تهدیدات و شرایطی که ما به عنوان یک کشور و یک دموکراسی لیبرال در منطقه هند-اقیانوس آرام با آنها مواجه هستیم، این بسیج نظامی از سوی دولت تشخیص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا تعداد نیروهای دفاعی اش را حدودا 30 درصد افزایش می دهد

استرالیا تعداد نیروهای دفاعی اش را حدودا 30 درصد افزایش می دهد