مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-10سياسي

وجود 25 نقطه حادثه خیز در استان سمنان/ شهرداری ها وارد عمل شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه 25 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد، گفت: رفع این نقاط برای سال آینده در دستور کار ترافیکی شهرداران استان قرار گیرد.

- ، محمد حمیدی ظهر پنج شنبه در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان به میزبانی سالن جلسات ساختمان عمرانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه 25 نقطه حادثه خیز در شهرهای استان وجود دارد، ابراز داشت: رفع این نقاط می بایست برای سال 1401 در دستور کار ترافیکی شهرداران قرار گیرد از سویی ارزیابی شهرداران نیز بر این اساس صورت خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه رفع نقاط حادثه خیز شهرها در سال آتی باید به صورت ویژه در اولویت کاری شورای ترافیک شهرستان قرار داشته باشد، افزود: تأکید شد تا شهرداران در بودجه 1401 برای رفع نقاط حادثه خیز بودجه اختصاص دهند و گزارش رفع نقاط حادثه خیز نیز به تفکیک در اولین جلسه شورای ترافیک استان توسط فرمانداران ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه باید تعیین تکلیف و تحلیل و آنالیز وضعیت خیابان امام سمنان از سوی پلیس راهور و شهرداری این شهر ارائه و اصلاحات احتمالی موردنیاز انجام گیرد، ابراز داشت: بر اساس مصوبات قبلی، نصب دوربین ثابت و یا دوربین خودرویی به منظور نظارت بر وضعیت تردد در خیابان امام ضروری است حمید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 25 نقطه حادثه خیز در استان سمنان/ شهرداری ها وارد عمل شوند

وجود 25 نقطه حادثه خیز در استان سمنان/ شهرداری ها وارد عمل شوند