مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-10اجتماعي

دانش آموزان کرمانشاهی در ایام کرونایی با اضافه وزن مواجه شده اند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه سلامتی دانش آموزان امری ضروری است، گفت: دانش آموزان کرمانشاهی در ایام کرونایی با اضافه وزن و چاقی مواجه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدچار چاقی و اضافه وزن شده اند و همچنین ایجاد فضای همدلی و شادابی بین خانواده و فرزندانشان بر پروژه آزادسازی و مردمی سازی مجموعه های آموزشی و ورزشی را به طور جدی تر تاکید شد.

یزدان پناه با اشاره به این اقدامات و برنامه های مورد نظر در راستای اهداف تعیین شده، بیان کرد: علاوه بر ایجاد فضای تعامل و شادابی که در سالن های آموزشی و ورزشی انجام می گیرد در نظر داریم که برای روزهای پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه برنامه کوهپیمایی و پیاده رویی را اجرایی کنیم و امروز این قول از جانب آموزش و پرورش به خانواده ها داده می شود که به عنوان اولین اولویت این طرح را اجرایی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های مورد نظر علاوه بر کمک به سلامتی و تناسب اندام دانش آموزان روح سالم و شاداب تری را برای آنها به دنبال دارد و هرچه روحیه فرزندانمان شاداب تر باشد جامعه را به سمت شادابی می کشاند و بر روحیه بقیه افراد جامعه تأثیر مثبت خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کرمانشاهی در ایام کرونایی با اضافه وزن مواجه شده اند

دانش آموزان کرمانشاهی در ایام کرونایی با اضافه وزن مواجه شده اند