مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-10سياسي

نظام مالیاتی نقطه امید کشور است/ سال آینده مجوز استخدام می گیریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مسیحی معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم معارفه رضا آخوندزاده به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی هرمزگان اظهار کرد: نظام مالیاتی این روزها نقطه امید کشور است و در حالی که دشمن بدنبال فشارهای اقتصادی و تحریم و بستن دریچه های تأمین مالی کشور است اما نظام مالیاتی کشور به خوبی توانسته تا آنچه بر دوش او بوده، محقق کند.

وی با بیان این که نظام مالیاتی بارش از هر زمانی سنگین تر است، عنوان کرد: برنامه های تحولی با شدت در حال سیاست گذاری و اجراست و در سال آینده برنامه جدیدی نیز در حوزه نظام بخشی به پرداخت مالیات ها در دستور کار داریم.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور تأکید کرد: نظام مالیاتی با دو محور تکریم مودیان و مقابله با فرار مالیاتی در حرکت است و این تکالیف نیز بر پایه قانون استوار است.

مسیحی، توسعه خدمات الکترونیکی از یک سو و اجرای کامل تر ماده 97 و معرفی پایه های جدید مالیاتی را از سوی دیگر از جمله اولویت های سال آینده این سازمان برشمرد و گفت: هرمزگان از استان های مهم با توجه به عملکرد خوب سالهای اخیر است و الحمدالله هر وقت آمارها را می بینم هرمزگان در جایگاه بالاست.

وی با اشاره به تلاش های صادقانه مریدی مدیرکل پیشین مالیاتی هرمزگان، تصریح کرد: آقای مریدی در این سالها خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مالیاتی نقطه امید کشور است/ سال آینده مجوز استخدام می گیریم

نظام مالیاتی نقطه امید کشور است/ سال آینده مجوز استخدام می گیریم