مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-10سياسي

پیش بینی پوشش 40 درصدی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در اردبیل


سالانه 40 درصد مردم اردبیل تحت پوشش برنامه های مراقبتی پیشگیری از آسیب های اعتیاد قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد ستاری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: سومین نقشه راه پیشگیری اولیه از اعتیاد با مشارکت دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان در مدت 3 ماه تهیه و بعد از بررسی نهایی در این کمیته تصویب شد.

وی تصریح کرد: برنامه عملیاتی پیشگیری از اعتیاد برای مدت 5 سال تهیه شده که اجرای آن از سال 1401 آغاز می شود و تا سال 1405 ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اهمیت و اولویت پیشگیری در کنترل و کاهش میزان بروز و شیوع اعتیاد در استان اردبیل گفت: این برنامه با مشارکت 23 دستگاه اجرایی، دانشگاهی و فرهنگی استان با الگوی طرح یاریگران زندگی تهیه شده است.

ستاری افزود: جامعه هدف این برنامه شامل محیط های آموزشی، خانواده، محیط های کاری و محیط های عمومی از جمله محلات پرآسیب، روستاها و جمعیت هدف شامل سالانه 40 درصد کل جمعیت استان به تعداد 520 هزار نفر پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استفاده از گفتمان سازی و ظرفیت های اجتماعی و مردم، فضای مجازی و سایر شیوه های نوین، مشاوره و آموزش از مهمترین راهبردهای این برنامه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پوشش 40 درصدی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در اردبیل

پیش بینی پوشش 40 درصدی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در اردبیل