مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-10سياسي

کتابخانه های عمومی و مشارکتی اردبیل به 82 باب رسید


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: با راه اندازی مجموعه فرهنگی خیرساز در روستای تکله، تعداد کتابخانه های عمومی و مشارکتی در استان به 82 باب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشاهد اوج گیری فعالیت کتابخانه های عمومی باشیم، تصریح کرد: استان اردبیل 82 باب کتابخانه عمومی فعال دارد که از این تعداد 17 باب با مشارکت سایر نهادها، مؤسسات و 65 باب نیز زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور اداره می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: با حضور خیرین در عرصه های فرهنگی شاهد توسعه و تجهیز بیش از پیش کتابخانه های عمومی هستیم و با راه اندازی این مجموعه فرهنگی در روستای تکله تعداد کتابخانه های عمومی و مشارکتی در استان به 82 باب رسید.

فرماندار پارس آباد نیز در این آیین همنشینی با کتاب را در تربیت و تذهیب نفس مهم دانست و افزود: نکات ارزنده ای از بزرگان دینی، علمی و دانشمندان در زمینه اهمیت کتاب و کتابخوانی بیان شده که خوشبختی را در سایه داشتن کتاب خوب یا دوستانی که کتابخوان و اهل کتاب باشند، می داند.

ابراهیم امامی با اشاره به نقش کتاب در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اضافه کرد: کتابخانه دکتر خیراندیش به دلیل واقع شدن در نقطه صفر مرزی با جمهوری آذربایجان، در مقابله با رسوخ هجمه های فرهنگی و هم در راستای تسهیل برای دسترسی قشرهای مختلف برای کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی و مشارکتی اردبیل به 82 باب رسید

کتابخانه های عمومی و مشارکتی اردبیل به 82 باب رسید