مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-10اقتصادي

سیل جیرفت 60 هزار تن سیب زمینی را از بین برد/ هر قطره از باران باید مدیریت شود


تنها در 32 هکتار از 123 میلیون هکتار اراضی موجود، عملیات آبخیزداری صورت گرفته و هنوز 90 میلیون هکتار باقی مانده است.

- ایسنا/البرز وزیر جهاد کشاورزی گفت: تنها در 32 هکتار از 123 میلیون هکتار اراضی موجود، عملیات آبخیزداری صورت گرفته و هنوز 90 میلیون هکتار باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد ساداتی نژاد در آیین کاشت نهال در شهرک دارویی برکت شهرستان ساوجبلاغ و بهره برداری از 975 طرح منابع طبیعی سراسر کشور که با مرکزیت البرز به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام امروز پشتیبان وزارت جهاد در زمینه امنیت غذایی و محیط زیست است.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی با همکاری ستاد جرایی فرمان امام به خصوص در زمینه احیای کشت دیم و مرمت قنات ها اقدامات ارزنده ای انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع غذا اولویت اول کشور است، ابراز کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با نگاه ویژه ای به این حوزه ورود کرده و به صورت راهبردی در این موضوع هم همچون تامین امنیت دارو مشارکت دارد تا کشور به سمت تامین امنیت غذایی پیش برود.

ساداتی نژاد با تقدیر از تلاش فعالان عرصه منابع طبیعی و به خصوص جنگلبانان برای حفظ منابع طبیعی توضیح داد: چند سالی رکود در بحث آبخیزداری وجود داشت اما با تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش مجموعه دولت در بودجه 1401، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل جیرفت 60 هزار تن سیب زمینی را از بین برد/ هر قطره از باران باید مدیریت شود

سیل جیرفت 60 هزار تن سیب زمینی را از بین برد/ هر قطره از باران باید مدیریت شود