مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-10سياسي

رییس جدید جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی شد/قاسمی جایگزین میرعماد


محمد رضا قاسمی با حکم وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی و جایگزین سید حسن میرعماد شد.

- ، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر پنجشنبه در حالی به میزبانی سالن شهید ترحمی مجموعه جهاد کشاورزی سمنان برگزار شد که معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون استاندار سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم از خدمات نزدیک به ده ساله سید حسن میرعماد در مجموعه جهاد کشاورزی استان سمنان تقدیر و به جای وی محمد رضا قاسمی معرفی شد قاسمی در کارنامه خود مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود و معاونت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و منابع طبیعی را دارد.

رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه این استان سالانه 29 هزار تن تخم مرغ تولید می کند که بخش عمده آن مازاد نیاز استان بوده و صادر می شود، گفت: در استان سمنان 60 هزار تن سالانه گوشت مرغ تولید می شود که بخش بیشتر آن به دیگر استان ها صادر می شود.

سید حسن میرعماد با بیان اینکه از دیگر توانمندی های بخش جهاد کشاورزی استان سمنان می توان به تولیدات گلخانه ای، باغی و محصولات صادراتی اشاره کرد، بیان داشت: میزان تولیدات کشاورزی این استان یک میلیون و 600 هزار تن در سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی شد/قاسمی جایگزین میرعماد

رییس جدید جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی شد/قاسمی جایگزین میرعماد