مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-10سياسي

ادای احترام دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله به مقام شهدای هویزه


همزمان با از سرگیری ایام راهیان نور و حضور زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب، حجت الاسلام سیدهاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی عراق با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه به مقام شهدای کربلای ایران ادای احترام کرد.

- ایسنا/خوزستان همزمان با از سرگیری ایام راهیان نور و حضور زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب، حجت الاسلام سیدهاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی عراق با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه به مقام شهدای کربلای ایران ادای احترام کرد.

حجت الاسلام سید هاشم الحیدری دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با از سرگیری ایام راهیان نور و حضور زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب، حجت الاسلام سیدهاشم الحیدری، دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله و از رهبران مقاومت اسلامی عراق با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه به مقام شامخ شهدای کربلای ایران و مقاومت ادای احترام کرد.

وی پس از زیارت قبور مطهر شهیدان و آشنایی با روایت عملیات و شهادت مظلومانه شهید علم الهدی و یارانشان ضمن امضای دفتر یادبود زیارتگاه در جملاتی با توصیف بقعه شهدای هویزه از خدای شهیدان، شهادت و شفاعت را طلب کرد.

متن ترجمه دستخط دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق در دفتر یادبود شهدای هویزه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خدا را شاکرم که توفیق داد در این بقعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله به مقام شهدای هویزه

ادای احترام دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله به مقام شهدای هویزه