مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-10سياسي

تولید محتوا در حوزه نماز مورد حمایت قرار می گیرد


استاندار یزد با بیان اینکه رویکرد اصلی استان یزد در بحث فرهنگ، رویکرد دینی است، گفت: از تولید محتوا در حوزه نماز در استان یزد حمایت می شود.

- ، مهران فاطمی، پیش از ظهر امروز در هفتمین اجلاس استانی نماز که در حسینیه سفید شهرستان اشکذر برگزار شد با اشاره به اینکه در تمامی آیات و روایات اقامه نماز شرط اصلی سعادت اعلام شده است، اظهار داشت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز ترویج نماز با استفاده از ابزار هنر است.

وی عنوان کرد: ضروری است که با بهره گیری از هنر از جمله هنرهای تجسمی، آوایی و نمایشی بتوان در راستای ترویج نماز و اقامه نماز اول وقت استفاده شود و رویکرد اصلی استان در بحث فرهنگ، رویکرد دینی با تاکید بر نماز است و از تولید محتوا در این حوزه حمایت کامل می شود.

استاندار یزد ادامه داد: مساجد باید به جایگاه اصلی و کارکرد اصیل خود که مرکزیت مراودات مردم است بازگردند زیرا دشمن همیشه سعی کرده این جایگاه کلیدی مساجد و ائمه جماعات در محلات را مخدوش کند.

فاطمی با تاکید بر اینکه در باب نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین دانش آموزان و نسل جوان باید تلاش جدی صورت گیرد، گفت: رهبر معظم انقلاب در اکثر پیام های خود بر این مسئله تاکید فراوان دارند و بر هیچ کس پوشیده نیست که نسل جوان به واسطه رشد و توسعه فضای مجازی در نوک پیکان هجمه فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوا در حوزه نماز مورد حمایت قرار می گیرد

تولید محتوا در حوزه نماز مورد حمایت قرار می گیرد