مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-10سياسي

سند تحول و پیشرفت 1420 پیشوا تدوین می شود


سند تحول و پیشرفت 1420 پیشوا تدوین می شود.

- ، ابراهیم تاجیک نوری عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری با تاکید بر اینکه لازمه مبارزه با فقر مطلق که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته این است که دستگاه ها ابتدا زیرمجموعه خود را پالایش و مشکلات معیشتی کارکنان را حل کنند اظهار داشت: ادارات ملزم هستند برنامه های پیش روی خود در سال 1401 را شفاف، دقیق، قابل اندازه گیری و بر اساس شاخص ها در دو شرایط عادی و بحرانی تهیه و تحویل فرمانداری دهند.

تاجیک نوری گفت: یکی برنامه های در دست اجرا، تدوین سند تحول و پیشرفت 1420 شهرستان پیشوا است؛ باید بدانیم در سال 1420 با چه جمعیت، شرایط و امکاناتی روبرو هستیم تا زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کنیم.

وی افزود: علاوه بر آن تدوین سند میان مدت 1404 نیز یکی دیگر از اهداف ما در شهرستان پیشوا است؛ باید گزارش اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی به مردم داده شود تا بدانند چه مطالبه.

ای را از مسئولان داشته باشند.

فرماندار پیشوا بیان داشت: از اعضای قرارگاه خدمات اجتماعی و فرهنگی امیرالمومنین (علیه السلام) تشکر می کنم؛ اقدامات خوبی در مناطق هدف انجام گرفته که اثرات آن کم کم نمایان می شود.

وی گفت: رؤسای دستگاه های شهرستان در قالب ستاد خدمات سفر، در حالت آماده باش هستند و در این ایام، نه تنها نباید خدمات به مردم کاهش یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول و پیشرفت 1420 پیشوا تدوین می شود

سند تحول و پیشرفت 1420 پیشوا تدوین می شود