مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-10سياسي

چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس یوسفی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت که بین دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور هرساله برگزار می شود، 22 اسفند در ارومیه برگزار می شود، افزود: فعالیت خلاقانه، کار آفرینی، شاخه انجمن برتر، نشریات و بخش ویژه از جمله محورهای جشنواره حرکت است.

وی در خصوص هدف از برگزاری جشنواره نیز اظهار کرد: تشویق ایده های خلاق، ایجاد نشاط و انگیزه و ساماندهی دانشجویان برای زندگی سالم و سوق دادن طرح های خلاقانه دانشجویان به بازار کار و صنعت استان در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف اجرای جشنواره حرکت است.

یوسفی با اشاره به اینکه جشنواره با محوریت دانشجویان و اساتید برگزار می شود، تصریح کرد: برای چهارمین جشنواره ملی حرکت 308 اثر به دبیر خانه ارسال و 29 اثر منتخب و به وزارت علوم برای ارزیابی ارسال شد.

وی با تاکید به اینکه در این جشنواره 50 داور به ارزیابی آثار پرداختند، اظهار کرد: سال گذشته از استان تنها یک اثر برگزیده شد اما امسال دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان 4 مقام منتخب کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود

چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود