مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-10دانش

ثبت و نگهداری دستاوردهای معنوی و فرهنگی دانشجویان از یادمان های دفاع مقدس


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت ثبت و حفظ دستاوردهای معنوی و فرهنگی دانشجویان از یادمان های هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت ثبت و حفظ دستاوردهای معنوی و فرهنگی دانشجویان از یادمان های هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

دکتر عبدالحسین کلانتری در نشست قرارگاه استانی شهید علم الهدی با حضور مسئولان دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان خوزستان که امروز پنج شنبه 19 اسفندماه در سالن اجتماعات حوزه ی ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره ی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: به برکت خون شهدا است که هرساله یادمان های دفاع مقدس میزبان شمار زیادی از دانشجویان و اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، وی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا کمتر از جهاد نیست ؛ ایشان با تأکید بر فریضه ی قطعی و فوری جهاد تبیین خواستار روایت گری رشادت های سربازان وطن در آن دوران شده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: از ابتدای امسال دانشگاه ها با مشکلات مالی و اعتباری بسیاری مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و نگهداری دستاوردهای معنوی و فرهنگی دانشجویان از یادمان های دفاع مقدس

ثبت و نگهداری دستاوردهای معنوی و فرهنگی دانشجویان از یادمان های دفاع مقدس