مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-10اقتصادي

عدم پرداخت سهم نیم درصدی درآمد شهرداری رزن به کتابخانه های عمومی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان ضمن انتقاد از عدم پرداخت نیم درصد از درآمد شهرداری رزن برای کتابخانه های عمومی این شهرستان، گفت: - این موضوع کتابخانه ها را با چالش مواجه کرده است.

به گزارش، عاطفه زارعی چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رزن، نقش کتاب و کتابخوانی را در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی مهم دانست و گفت: در جامعه کتابخوان، بزهکاری و جرم کمتر مشاهده می شود.

وی ضمن انتقاد از عدم پرداخت نیم درصد از درآمد شهرداری رزن برای کتابخانه های عمومی این شهرستان، گفت: شهرداری رزن تنها شهرداری استان است که نیم درصد از درآمد خود را به عنوان حق کتابخانه های عمومی پرداخت نکرده و عدم پرداخت این مبلغ فعالیت نهاد کتابخانه های شهرستان را با چالش جدی مواجه ساخته است مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه فرهنگ پرداخت نیم درصد حق کتابخانه ها توسط شهرداری ها در استان به غیر از رزن وجود دارد، اظهار کرد: تمامی قبوض انشعابات از طریق همدان تأمین می شود و عملاً کتابخانه های عمومی شهرستان رزن توان اجرای برنامه های فرهنگی ندارد.

زارعی خاطرنشان کرد: تمرکز اداره نهاد کتابخانه های عمومی بر تکمیل پروژه نیمه تمام بوده و در ایجاد کتابخانه جدید، باید 50 درصد هزینه از سوی خیرین تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پرداخت سهم نیم درصدی درآمد شهرداری رزن به کتابخانه های عمومی

عدم پرداخت سهم نیم درصدی درآمد شهرداری رزن به کتابخانه های عمومی