مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-10سياسي

روز ملی راهیان نور روز تکریم شهدا و خانواده معظم شهدا است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: روز ملی راهیان نور روز تکریم شهدا و خانواده معظم شهدا است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی به مناسبت گرامیداشت روز ملی راهیان نور اظهار کرد: روز ملی راهیان نور به عنوان یوم الله ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی فرصتی مناسب برای تحقق جهاد تبیین است و تحقق جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس قطعا مهمترین راهکار در برابر خنثی کردن توطئه های دشمنان و کارآمد نشان دادن این فرهنگ ارزشمند برای عملیاتی کردن این الگو به نسل جوان است.

وی افزود: اردوی زیارتی و معرفتی راهیان نور یک فناوری عظیم و نوین در بهره برداری از گنج عظیم دفاع مقدس است که می توان با برنامه ریزی صحیح محتوای معنوی و اخلاقی مورد نیاز جوانان در گام دوم انقلاب را تامین کرد.

کریمی بیان کرد: یکی از مهمترین مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب و از ضرورت های حرکت در مسیر گام دوم معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی است که فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از این معنویت کارآمد می باشد و راهیان نور میتواند این فرهنگ را به نسل جوان منتقل سازد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس کارخانه انسان سازی و دانشگاه معرفت شناسی است،گفت: راهیان نور به عنوان یکی از فناوری های انتقال فرهنگ دفاع مقدس می تواند نقش موثری در راستای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز ملی راهیان نور روز تکریم شهدا و خانواده معظم شهدا است

روز ملی راهیان نور روز تکریم شهدا و خانواده معظم شهدا است