مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-10اجتماعي

تمهیدات شهرداری برای ایام چراغ برات در مشهد


مدیرعامل سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری مشهد گفت: جمع آوری و اعمال قانون دست فروشان، متکدیان در حاشیه محور فریمان از جمله اقداماتی است که توسط پلیس راه در ایام چراغ برات انجام خواهد شد.

- هادی عطارزاده طوسی در خصوص برنامه مدیریت ترافیک در ایام چراغ برات سال جاری، اظهار کرد: دغدغه های اصلی در ایام چراغ برات اطلاع رسانی مناسب، ترافیک در معابر منتهی به آرامستان ها، سرویس دهی حمل ونقل همگانی، تراکم در معابر داخلی آرامستان ها و تامین نیاز پارکینگ در آرامستان ها است.

وی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های ما برای این ایام مسیرهای دسترسی و تامین پارکینگ در آرامستان ها است که باید تدابیر مشخصی در این زمینه انجام شود.

طرح مدیریت ترافیک معابر داخلی آرامستان بهشت رضا(ع) با نصب علائم و تابلوهای مورد نیاز، انسداد و یک طرفه کردن معابر با عرض کم، نصب بنرهای راهنمای مسیر دسترسی به بلوک ها و موقعیت پارکینگ ها در حاشیه مسیرهای ورودی آرامستان بهشت رضا(ع) و مدیریت ورودی و خروجی های این آرامستان از جمله مواردی است که باید پیش بینی شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: جمع آوری و اعمال قانون دست فروشان و متکدیان در حاشیه محور فریمان در ایام پیش رو، رایگان شدن اخذ عوارض توقف و ورود به آزادراه در صورت مشاهده تراکم ترافیک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شهرداری برای ایام چراغ برات در مشهد

تمهیدات شهرداری برای ایام چراغ برات در مشهد