مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-10سياسي

تداوم برگزاری یادواره شهدا سبب نهادینه شدن فرهنگ شهادت می شود


امام جمعه آستارا بر لزوم تداوم برگزاری یادواره شهدا تأکید کرد و گفت: استمرار در برگزاری یادواره ها سبب نهادیه شدن فرهنگ شهادت می شود.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری عصر پنج شنبه در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان آستارا با بیان اهمیت برپایی این یادواره ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به دست اندرکاران، تأکید کرد: این مراسم را هر چه با شکوه تر و شایسته تر برگزار کنید.

وی با بیان اینکه شهدا با ایثار و از جان گذشتگی و تقدیم جان در راه خدا، نام خود را در تاریخ این کشور ثبت و ماندگار کردند، افزود: این ما هستیم که نیازمند برگزاری این یادواره ها هستیم، چرا که به برکت نام شهدا دل هایمان صیقل خورده و زنگار غفلت از آن زدوده می شود.

حجت الاسلام باقری در ادامه تداوم برگزاری یادواره ها را موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ادامه داد: در حوزه های علمیه درس اخلاق هر هفته تکرار می شود تا اثر آن تا هفته آینده حفظ شود استمرار برگزاری یادواره های شهدا نیز می تواند زندگی ما را شهدایی کند.

رییس ستاد یادواره شهدای شهرستان آستارا با بیان اینکه شبیه سازی محیط یادواره و آراستن آن با نمادهای دوران دفاع مقدس می تواند تداعی گر آن فضا باشد، تأکید کرد: از ابزار هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام شهدا استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برگزاری یادواره شهدا سبب نهادینه شدن فرهنگ شهادت می شود

تداوم برگزاری یادواره شهدا سبب نهادینه شدن فرهنگ شهادت می شود