مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-10پزشكي

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ورود زائران در ایام نوروز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام بیمارستان ها و درمانگاه ها در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پنجشنبه 26 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی به حالت آماده باش خواهند بود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام بیمارستان ها و درمانگاه ها در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پنجشنبه 26 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی به حالت آماده باش خواهند بود.

140 درمانگاه برای ارائه خدمت به بیماران سرپایی، 20 درمانگاه به صورت تخصصی و بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی به حالت آماده باش قرار گرفته اند.

دکتر شاپور بدیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مجتمع فرهنگی شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در ایام نوروز برنامه ریزی های کاملی برای درمان و حفظ سلامت زائران و مجاوران انجام شده است.

به همین منظور در حوزه درمان تمامی درمانگاه های سطح 1و 2، کلینیک ها، بیمارستان ها و آمبولانس های شهری و جاده ای بعد از بررسی های کامل به حالت آماده باش در آمده اند.

همچنین امداد هوایی در این ایام فعال است.

وی ضمن اشاره به اینکه تمام اورژانس ها تجهیز شده اند و آماده خدمت رسانی به زائران هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل اقدام به موقع صورت پذیرد، افزود: آغاز سال 1401 با همکاری آستان قدس رضوی نیروهای اورژانس 115 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ورود زائران در ایام نوروز

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ورود زائران در ایام نوروز