مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-10سياسي

سیاست های جمعیتی از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان گفت: سیاست های جمعیتی یکی از اولویت های اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حامد ویسکرمی امشب در بازدید از مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان و مرکز درمان ناباروری این نهاد اظهار کرد: فعالیت های جهاد دانشگاهی در لرستان بالاخص در حوزه دانش بنیان، درمان ناباروری، کشاورزی و گیاهان دارویی مفید و موثر بوده و از این مجموعه همین انتظار می رود.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان در حوزه های مختلف و متعددی مشغول به فعالیت است و در بخش های اقتصادی (صنعت، کشاورزی، خدمات)، اجتماعی(احسان اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی) عمران و مسکن فعالیت های قابل توجهی دارد.

این مسئول با بیان اینکه در برخی حوزه ها اشتراکاتی با جهاد دانشگاهی داریم، ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی فعالیت های خوبی داشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان گفت: جایی که کار توسط مردم انجام می شود امکان مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیشتر است چون خروجی فعالیت هایش باید توانمندسازی مردم باشد و به لحاظ اقتصاد و معیشت منجر به رشد اقتصادی در منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های جمعیتی از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است

سیاست های جمعیتی از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است