مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-10سياسي

هزار نفر از جامعه ایثارگری رفسنجان در صف اشتغال


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان گفت: متاسفانه در بحث اشتغال جمعیت کثیری از متقاضیان اشتغال در صف هستند و حدودا حداقل هزار نفر از جامعه ایثارگری رفسنجان در صف اشتغال هستند که در بحث اشتغال ایثارگران و خانواده های شهدا دو سهیمه 25 و 5 درصد وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی دهقان رجبی عصر امروز 19 اسفندماه در نشستن خبری به مناسبت روز شهید، اظهار کرد: 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

وی افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا مسابقات انشاء نویسی با موضوع نامه ای به شهید در بستر پلتفرم شاد برای دانش آموزان، بهترین فراز وصیت نامه شهید بین خانواده شهدا و شبی با شهدا در گلزار های شهدا و حسینیه های شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در روزهای پایانی سال از مدال آوران ملی ایثارگر، همسران و فرزندان شهدای شاغل در ادارات، افرادی که به جامعه جانبازان و ایثار گران بدون ذره ای منت و برای ادای دینشان به این بزرگواران در حوزه تخصصی خود خدمت رسانی می کنند تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، دیدار با خانواده شهدا (طرح علمدار)توسط ائمه جمعه شهرستان رفسنجان، برپایی میز خدمت در مصلی، تجدید پیمان پرسنل بنیاد شهید شهرستان با ولایت و نظام جمهوری اسلامی با حضور امام جمعه رفسنجان و فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار نفر از جامعه ایثارگری رفسنجان در صف اشتغال

هزار نفر از جامعه ایثارگری رفسنجان در صف اشتغال