مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 21:072022-03-10سياسي

اولویت مدیران، مردمداری و مقابله با تبعیض و فساد باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اولویت مدیران باید مردمداری و مقابله با تبعیض و فساد باشد گفت: امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است.

- سید محمد رضا حسینی، در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: باید تبعیض از ادارات کل ما برچیده شود و این رفع تبعیض برای مردم باید محسوس باشد.

وی دولت سیزدهم را دولتی مردمی با دغدغه های انقلابی برشمرد و گفت: در نظامی که برای هر پست مدیریتی آن، صدها شهید تقدیم کرده ایم، مدیرانی باید بر مسند بنشینند که پایبندترین افراد به ارزش های اسلامی باشند و درد مردم را درد خود بدانند.

وی خطاب به مدیران کل تعاون و کار استان مازندران گفت: مدیران تعامل بیش از پیش با مردم به ویژه اقشار ضعیف داشته و ساده زیستی را در اولویت کار خودشان قرار دهند و با هر گونه فسادی برخورد قاطع نمایند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط با آحاد مردم به ویژه نخبگان و جوانان را یک ضرورت برای مدیران انقلابی ذکر کرد و گفت: امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است و در این خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسالتی خطیر برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیران، مردمداری و مقابله با تبعیض و فساد باشد

اولویت مدیران، مردمداری و مقابله با تبعیض و فساد باشد