مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 22:122022-03-10اجتماعي

بهسازی زیرساخت های اتوبوسرانی تهران در طرح استقبال از بهار


سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بهسازی زیرساخت های اتوبوس های پایتخت در طرح استقبال از بهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، بیستمین جلسه شورای هماهنگی معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق 22 گانه شهرداری تهران، روز گذشته به میزبانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و با حضور سرپرست این شرکت و مدیرکل حمل و نقل عمومی امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

بهرام نکاحی در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز امیدواری نسبت به اینکه سال آینده، سال ارتقاء و بهبود سطح خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت باشد، گفت: اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی در بهبود کیفیت زندگی شهری تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش نیاز دست یابی به سهم 25 درصدی ناوگان اتوبوسرانی در جابه جایی مسافر، تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: هم اکنون، سهم ناوگان اتوبوسرانی در جابه جایی شهروندان 4 درصد است.

نکاحی با تأکید بر اینکه با تعامل شرکت واحد و شهرداری های مناطق باید خدمات بهتر و بیشتری که شایسته شهروندان باشد، به آنها ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: همکاری، همراهی و هم افزایی قسمت های مختلفی که مسئولیت خطیر خدمت رسانی به شهروندان را برعهده دارند و نیز بهسازی ایستگاه ها، پایانه ها و خطوط ویژه اتوبوسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی زیرساخت های اتوبوسرانی تهران در طرح استقبال از بهار

بهسازی زیرساخت های اتوبوسرانی تهران در طرح استقبال از بهار