مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-10اجتماعي

افتتاح و کلنگ زنی 7 فضای آموزشی در خوزستان


7 فضای آموزشی با 17 کلاس درس در شهرستان های باغملک ، دزپارت و اندیکا با حضور مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- علی قربانی امروز (19اسفندماه) در آیین بهره برداری از دو مدرسه در اندیکا، اظهار کرد: یکی از اولویت های ما در مدرسه سازی، تخریب فضاهای آموزشی فرسوده و ناایمن و ساخت مدارس مستحکم ایمن با استانداردهای روز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بین مدارس تخریبی و نا ایمن، مدارسی که با سنگ ساخته شده برای ما در اولویت قرار دارند به دلیل اینکه اغلب این مدارس در مناطق کوهستانی و زلزله خیز هستند و در معرض خطر قرار دارند.

قربانی با اشاره به روند حذف 1200 کلاس درس سنگی در استان خوزستان گفت: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی های انجام شده، 300 کلاس درس سنگی تخریب و کلاس درس مستحکم و ایمن جایگزین آنها شد و 300 کلاس درس دیگر نیز تا مهرماه 1401 به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم با کمک خیرین عزیز و دولت بتوانیم کلیه مدارس سنگی در استان را تا دوسال آینده حذف کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: خوشبختانه امروز یک مدرسه دو کلاسه با زیربنای 76 متر مربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در روستای آب کهره و یک مدرسه یک کلاسه در روستای آب انارکی با زیربنای 42 متر مربع و هزینه 5 میلیارد ریال با مشارکت شرکت هلدینگ عظام در اندیکا به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 7 فضای آموزشی در خوزستان

افتتاح و کلنگ زنی 7 فضای آموزشی در خوزستان