مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 22:472022-03-10بين الملل

آمریکا: تحریم ها علیه روسیه، توانایی چین برای خرید نفت مسکو را محدود می کند


جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی گفت که تحریم های مالی علیه روسیه، توانایی چین برای خرید نفت از مسکو را محدود می کند و پکن به طور معناداری فشار تحریم ها بر مسکو را خنثی یا کاهش نمی دهد.

- جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی گفت که تحریم های مالی علیه روسیه، توانایی چین برای خرید نفت از مسکو را محدود می کند و پکن به طور معناداری فشار تحریم ها بر مسکو را خنثی یا کاهش نمی دهد.

وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد تحریمهای مالی اعمال شده از سوی واشنگتن علیه روسیه، توانایی چین برای خرید نفت از مسکو را محدود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی گفت که تحریم های مالی علیه روسیه، توانایی چین برای خرید نفت از مسکو را محدود می کند و پکن به طور معناداری فشار تحریم ها بر مسکو را خنثی یا کاهش نمی دهد.

این مقام دولت بایدن افزود، احساس من این است که مؤسسات مالی در چین که با دلار و یورو تجارت می کنند، نگران تأثیر تحریم های روسیه بر چین هستند.

او گفت که اکثر متحدان اروپایی از تصمیم دولت بایدن برای ممنوعیت واردات نفت روسیه پیروی نخواهند کرد، زیرا آنها منابع جایگزین کمتری برای تامین نفت مورد نیاز خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: تحریم ها علیه روسیه، توانایی چین برای خرید نفت مسکو را محدود می کند

آمریکا: تحریم ها علیه روسیه، توانایی چین برای خرید نفت مسکو را محدود می کند