مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-10اقتصادي

معرفی سه ایده برتر در سومین رویداد استارتاپی دانشگاه مازندران


آیین اختتامیه سومین دوره رویداد استارتاپی حوزه صنعت دانشگاه مازندران با همکاری شرکت شهرک های صنعتی مازندران برگزار شد و سه ایده برتر در این رویداد معرفی و تجلیل شدند.

- ایسنا/مازندران آیین اختتامیه سومین دوره رویداد استارتاپی حوزه صنعت دانشگاه مازندران با همکاری شرکت شهرک های صنعتی مازندران برگزار شد و سه ایده برتر در این رویداد معرفی و تجلیل شدند.

اختتامیه سومین دوره رویداد استارتاپی در حال برگزار شد که دوره اول و دوم این استارتاپ در سال 97 و 98 به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد ولی در سال 99 به علت شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها این رویداد ملی برگزار نشد.

حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رویدادهای استارتاپی سیدمحمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این مراسم از برگزاری رویدادهای استارتاپی در کشور استقبال کرد و گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای حمایت از رویدادهایی که سبب ایجاد کسب و کار می شود خواهد کرد.

معاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: یکی از راه های سلوک رفع نیاز مردم است و کار آفرینی، تولید شغل و هر حرکت و اندیشه ای که مقدمه کار و کار افرینی باشد یک حرکت الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سه ایده برتر در سومین رویداد استارتاپی دانشگاه مازندران

معرفی سه ایده برتر در سومین رویداد استارتاپی دانشگاه مازندران